velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۶۰۱
پ
کد خبر: ۲۹۴۶
تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - 14 August 2023

بی‌شک موفقیت‌های راهبردی جبهه مقاومت در سال‌های امتداد همان مسیری است که در جنگ ۳۳ روزه علیه اشغالگران صهیونیستی گشوده شد

پیام دکتر ولایتی به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳ روزه
  1. دکتر علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل و دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی طی پیامی سالگرد پیروزی تاریخی حزب الله بر رژیم صیهونیستی در جنگ ۳۳ را به سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

    برادر مجاهد حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای سید حسن نصرالله
    دبیرکل محترم حزب‌الله لبنان

    سلام علیکم

    احتراما هفدهمین سالگرد پیروزی غرورانگیز جنگ ۳۳ روزه در مقابل اشغالگران صهیونیستی را به جنابعالی، رزمندگان غیور مقاومت، ملت مظلوم منطقه و مردم شریف لبنان تبریک عرض می‌نمایم.

    پیروزی در این میدان که در پرتو ایمان، جانفشانی، تدابیر دقیق و توکل به خداوند متعال محقق شد، یکی از رخداد‌های مهم و تعیین‌کننده در طول تمام نبرد‌های جبهه مقاومت اسلامی و رژیم تروریستی صهیونیستی است که با گذر زمان اهمیت، دستاورد‌ها و ارزش راهبردی آن بیش از پیش نمایان می‌شود.
    این جنگ خط بطلانی بر افسانه شکست‌ناپذیری ارتش تا بن دندان مسلح صهیونیستی بود که امروز در وضعیت به مراتب بدتری قرار دارد.

    بی‌شک موفقیت‌های راهبردی اعم از میدانی و سیاسی جبهه مقاومت در سال‌های اخیر در فلسطین اشغالی، سوریه، عراق، یمن و سرتاسر منطقه که آستانه تحمل صهیونیست‌ها را به کمتر ا ۲ روز کاهش داده است، امتداد همان مسیری است که در جنگ ۳۳ روزه علیه اشغالگران صهیونیستی گشوده شد.   

    بزرگداشت این مهم در شرایطی که رژیم صهیونیستی با بحران‌های موجودیتی در دو عرصه داخلی و خارجی مواجه است و امروز در شرایط نابودی قرار دارد، پیام قدرت و اقتدار به اشغالگران است که تتروریسم، اشغالگری و کشتار، بازدارنده، امنیت‌آفرین و مانع فروپاشی نیست.  

    در پایان ضمن درود فراوان به ارواح پاک تمامی شهدای مقاومت به ویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهید عماد مغنیه که نقش برجسته‌ای در پیروزی جنگ ۳۳ روزه داشتند، عزت و سربلندی بیش‌ازپیش برای جنابعالی و پیشرفت و تعالی ملت لبنان را مسئلت می‌نمایم.

    علی اکبر ولایتی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها