velayati.ir

تعداد بازدید: ۱۵۱۷
پ
کد خبر: ۲۹۶۲
تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - 16 October 2023

دیدار دکتر ولایتی با خالد قدومی نماینده حماس در تهران

دکتر ولایتی در دیدار با خالد قدومی نماینده حماس در تهران ضمن ابراز خرسندی و تبریک برای پیروزی‌های اخیر مقاومت فلسطین، حرکت مقاومت و ایستادگی را مسیر درست در دستیابی به پیروزی نهایی دانست

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل افزود: سرعت عمل در کاری که انجام شد بسیار تحسین برانگیز است و اقدامی بزرگ بود که دشمنان را غافلگیر کرد.
دکتر ولایتی در ادامه تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستاده است و به حمایت‌های معنوی خود ادامه خواهیم داد.
وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری در مورد مسئله فلسطین بسیار جدی هستند و شما با تمام توان پیش بروید و می‌دانیم این حرکت شما موجب خواهد شد که بقیه کشور‌های اسلامی و عربی هم به سمت شما بیایند و همانطور که ملاحظه می‌کنید امروز جهان اسلام یکپارچه در حمایت از شما به پا خواسته است.

دکتر ولایتی افزود: رژیم اسرائیل رفتنی است و شما و ملت فلسطین سرافراز و پیروز خواهید ماند و این مهم یک اصل قطعی است.
وی ضمن ابلاغ سلام و تبریک به رهبران و همه رزمندگان جبهه مقاومت در فلسطین.
افزود: ما فلسطین را مرکز مبارزه علیه ظالم می‌دانیم و هر کس در فلسطین ثابت قدم باشد یعنی در راه اسلام ثابت قدم است.
خالد قدومی نماینده حماس در ایران نیز ضمن قدردانی از مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از آرمان‌های ملت فلسطین تاکید کرد: علیرغم همه پیروزی‌های به دست امده، توفیق و پیروزی اخیر ملت فلسطین کم نظیر است و مردم ما ثابت کردند که رژیم صهیونیستی رو به زوال است و این پیروزی را محقق و قدس شریف و ملت فلسطین را آزاد خواهیم کرد.
قدومی با تاکید بر ادامه مسیر مقاومت مردم فلسطین افزود: راه آزادی دشوار است و ما باید این راه را با همه سختی‌هایی که دارد طی کنیم و با توجه فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند شکستی که رژیم صهیونیستی خورده قابل ترمیم نیست، امروز با توجه به سخنان و رهنمود‌های ارزشمند معظم له باید متحد شویم تا به هدف خود که همان پیروزی بر ظلم و رژیم جنایتکار صهیونیستی است دست یابیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربیننده ها